KLAUZULA OGÓLNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: RODO), uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Oławie,
z siedzibą w Oławie: ul. 3 Maja 1, kontakt e-mail: sekretariat@olawa.piw.gov.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii
w Oławie – Marek Adamaszek; email: iod@olawa.piw.gov.pl; tel: 608294903
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonywania zadań m.in. prowadzenia postępowań administracyjnych, egzekucyjnych w administracji i wykroczeniowych; przekazywania informacji, wezwań, czynności sprawdzających, przeprowadzania postępowań, udostępniania akt, przeprowadzania dowodów w sprawie, rozpraw, mediacji, wydawania decyzji i postanowień, zgodnie z Działem II ustawy Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r.
(t. j. Dz. U. z 2023 poz. 775 ze .zm.), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
oraz w przypadku przetwarzania Pani/Pana danych wrażliwych wtedy kiedy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze oraz gdy przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym, na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, które są proporcjonalne do wyznaczonego celu, nie naruszają istoty prawa do ochrony danych i przewidują odpowiednie i konkretne środki ochrony praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b, g RODO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. 3 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa;
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawi 2, 00-193 Warszawa;
8. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
Korzystanie z uprawnień wynikających z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r., nie dotyczy prowadzonego postępowania administracyjnego prowadzonego w oparciu o przepisy przewidziane przez Kodeks Postępowania Administracyjnego oraz postępowania wykroczeniowego prowadzonego w oparciu o ustawę z dnia 24 sierpnia 2021r. Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1124 ze. zm.). Dostęp do akt postępowania administracyjnego lub wykroczeniowego czy sprostowania dokumentów znajdujących się w aktach tych postępowań realizowany jest odpowiednio w oparciu o przepisy KPA albo przepisy KPW. W przypadku wniosku o usunięcie danych zastosowanie ma art. 17 ust. 3 pkt b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
KLAUZULA DLA KONTRAHENTA
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Oławie, z siedzibą w Oławie: ul. 3 Maja 1, kontakt e-mail: sekretariat@olawa.piw.gov.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Marek Adamaszek, z którym można się skontaktować
e-mailowo: iod@olawa.piw.gov.pl oraz telefonicznie: +48 608294903
3. Pozyskujemy Państwa dane osobowe bezpośrednio od Państwa , z sieci Internet bądź CEiDG
4. Administrator przetwarza dane w zakresie niezbędnym do realizacji niżej wymienionych celów, w szczególności imiona, nazwiska, dane teleadresowe, nazwa firmy, dane konieczne do zawarcia umowy.
5. Dane osobowe przetwarzane są w celach i na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO, tj. gdy osoba, której dane dotyczą wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w szczególności na otrzymywanie zapytania ofertowych; b – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; lit. c – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, w szczególności prowadzenie dokumentacji podatkowej
7. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby i podmioty upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione na podstawie przepisów prawa organy publiczne.
8. Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat
9. Posiadają Państwo prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich Prawo do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania przysługuje jedynie w sytuacji, jeżeli ich przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez nas z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Posiadają Państwo także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
10. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich nie podania nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania.